Waar kun je zo'n bandana halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Is het dan niet gewoon een grote zakdoek die ze om haar pruik heeft geknoopt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea is me voor:
Volgens mij is dit niet eens een echte bandana,
maar gewoon een sjaaltje. Opgerold en omgeknoopt met
de knoop boven.
Een grote katoenen zakdoek kan ook. Op de meeste markten verkopen ze die dingen wel.

Antwoorden (2)

In mijn ogen is dit gewoon een normale opgeknopte bandana. Ik kocht mijn bandana's meestal op de site van Defshop (Google en je hebt het, ik weet niet of ik reclame mag maken). Via de onderstaande link zie je hoe je hem zo kan doen.

Toegevoegd na 54 seconden:
*opgeknoopte
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ze bij de silver bazar kopen. Ik weet niet of je die winkel kent, want hij is best klein. Maar hij zit in leiden.