Is een cadeaubon nog geldig als de winkel een totale uitverkoop doet onder curatele

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Nee, als de winkel leegverkocht wordt vanwege een faillissement kun je naar de waarde van je bon fluiten. Als bonhouder ben je in principe een 'kleine schuldeiser' en sta je helemaal achteraan in de rij.
Het zou kunnen dat dit wettelijk aanvechtbaar is, maar in de praktijk heb ik het zo meegemaakt bij het faillissement van een Trendhopper-winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens staat in jouw vraag helemaal niets over de situatie zoals hier bij de vraagsteller toch?