Waar kan ik geborduurde emblemen bestellen?

Ik ben op zoek naar een winkel of website waar ik twee geborduurde emblemen van een automerk kan bestellen,maar de site's die ik gezien heb doet dit alleen als je er minimaal een stuk of 50 koopt.
Daarom mijn vraag of iemand weet waar ik er twee kan bestellen van het volvo automerk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik weet niet van welk automerk jij een embleem wil hebben, maar dan moet je maar even op onderstaande site kijken.
Misschien staat de jouwe erbij.

Toegevoegd na 10 uur:
Bedoel je deze soms ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je,maar op die site zijn geen geborduurde emblemen.
Het is voor op een jas te naaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja geweldig,wat stom dat ik dit zelf niet gezien heb want ik heb er wel eens meer iets besteld. Bedankt voor je gespeur.