Hoe kan ik teennagels als aardappelschilmesjes voorkomen?

Zo af en toe moet je je teennagels knippen maar als ik ze geknipt hebt zijn ze zo scherp dat ik er een aardappel mee zou kunnen schillen. Hoe kan ik das voorkomen zonder ze te vijlen, ik ben immers een man en die vijlen niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Het beste antwoord

Dan zou ik gaan voor de optie Stiekem Vijlen. Dat is namelijk een prachtoplossing voor een bijzonder irritant probleem. Veel mannen vijlen Stiekem. Als ook dat geen optie is moet je je nagels onder een vergrootglas knippen, zodat je de scherpe randjes mee kunt knippen. Of je blijft gewoon drie dagen met je teennagels aan je dekbed hangen, dan is het probleem ook opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Buiten vijlen om heb je echt weinig keus..... Maar een echte man is niet bang om zijn nagels te vijlen hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste is om ze recht af te knippen ipv rond.

Ik kom geen aardappels bij je eten als je het niet erg vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch kun je dat alleen met vijlen oplossen...of laten vijlen!!
Mannen mogen dat best hoor;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook een man en desondanks vijl ik als dat nodig is ook de scherpe kantjes weg :-) Ik kan je die oplossing van harte aanbevelen! Je kunt imo het beste zo'n brede kunststofachtige vijl gebruiken. Suc6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nagels bijten kan ook nog!
dan heb je ze zeker weten niet te scherp!
''haha''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders ga je 1 keer naar een pedicure en kan ze je adviseren en dan houd jij je ,zoals zij het doet, je nagels bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je nagels het best knippen met daarvoor bestemde schaartjes of teenknippers. Zorg ervoor dat je ze niet te rond afknipt (zo recht mogelijk) om ingroeien van de nagels te voorkomen. De puntjes kun je zonodig vijlen (toch maar doen).