Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik teennagels als aardappelschilmesjes voorkomen?

Zo af en toe moet je je teennagels knippen maar als ik ze geknipt hebt zijn ze zo scherp dat ik er een aardappel mee zou kunnen schillen. Hoe kan ik das voorkomen zonder ze te vijlen, ik ben immers een man en die vijlen niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan zou ik gaan voor de optie Stiekem Vijlen. Dat is namelijk een prachtoplossing voor een bijzonder irritant probleem. Veel mannen vijlen Stiekem. Als ook dat geen optie is moet je je nagels onder een vergrootglas knippen, zodat je de scherpe randjes mee kunt knippen. Of je blijft gewoon drie dagen met je teennagels aan je dekbed hangen, dan is het probleem ook opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Buiten vijlen om heb je echt weinig keus..... Maar een echte man is niet bang om zijn nagels te vijlen hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste is om ze recht af te knippen ipv rond.

Ik kom geen aardappels bij je eten als je het niet erg vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch kun je dat alleen met vijlen oplossen...of laten vijlen!!
Mannen mogen dat best hoor;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook een man en desondanks vijl ik als dat nodig is ook de scherpe kantjes weg :-) Ik kan je die oplossing van harte aanbevelen! Je kunt imo het beste zo'n brede kunststofachtige vijl gebruiken. Suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nagels bijten kan ook nog!
dan heb je ze zeker weten niet te scherp!
''haha''
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders ga je 1 keer naar een pedicure en kan ze je adviseren en dan houd jij je ,zoals zij het doet, je nagels bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je nagels het best knippen met daarvoor bestemde schaartjes of teenknippers. Zorg ervoor dat je ze niet te rond afknipt (zo recht mogelijk) om ingroeien van de nagels te voorkomen. De puntjes kun je zonodig vijlen (toch maar doen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding