Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke uggs zijn op het moment in? 2012 - 2013

zijn uggs eigenlijk nog wel in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
709

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Uggs zijn nog wel in, maar het is niet meer zo wow als eerst. Bijna iedereen heeft wel een paar. Het gaat er natuurlijk om of je het zelf mooi vind. Als ik naar andersmans ervaringen luister zitten ze volgens hun heerlijk aan je voeten. Eigenlijk als slofjes voor buiten. Als je ze zelf nog mooi vind, zie ik geen reden om ze niet aan te schaffen omdat ze 'uit' zijn. Want ik zie Uggs als spijkerbroeken. Iets wat niet uit kan gaan.

Groetjes,

Schiz0ide
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Uggs met dierenprint en met glitters of metallic-look zijn hot nu
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uggs zijn duidelijk nog wel in hoor. veel mensen vinden het slordig staan of niet mooi, maar andere dragen ze elke dag! ik weet niet of het over een paar jaar nog in is, maar nu nog wel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uggs zijn nu heel erg in, eigenlijk zijn ze allemaal in dus.. Vooral in de lichtbruine kleur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uggs zijn niet meer in deze winter.

Vorige winter ook al niet volgens: http://www.trendystyle.net/fashion/trends/winter-2011-2012/wintermode-trends-in-uit/

Modetrends herfst winter 2011 2012: in en out

Wat is deze winter 'hot' en wat is 'not'?

De modetrends voor de winter in één oogopslag in ons in-en-uit overzicht. Een stijlgids voor de wintermode. Wat gaan we dragen? En wat laten we in de kast hangen? Wat wordt 'hot' en wat 'not'? Update je look volgens de nieuwste mode.

Ben jij al bezig om je winterkleding van zolder te halen of om je garderobe aan te passen aan het komende seizoen? Neem dan even het lijstje hieronder door zodat je precies weet wat je goed in het zicht moet hangen en wat je voorlopig even achter in de kast mag laten liggen. Een snelle update van de allernieuwste modetrends.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat Uggs nog wel in zijn deze winter. Ik zie er heel veel mensen mee lopen, vooral met de lichtbruine kleur. Er zijn veel verschillende dus ik weet niet welke het populairst is maar ik denk de lichtbruine.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je ziet nu vaker de lage uggs met een beetje aparte print. zoals verfspatten erop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding