Wie weet waar ik deze laarzen kan kopen? Het liefst in een echte winkel in of om Den Haag/Leiden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het lukt me nog even niet om er een foto bij geplaatst te krijgen helaas... Ik blijf het nog even proberen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Nou, ik heb het inmiddels honderd keer geprobeerd, maar hij pakt de foto niet op. Da's balen...

Toegevoegd na 10 minuten:
Het zijn zwarte enkellaarzen van het merk Sendra. Er zitten twee riempjes op, met elk een gesp.

Toegevoegd na 14 minuten:
Hoera, met een andere foto eindelijk gelukt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Het beste antwoord

Of deze laarzen daar te koop zijn weet ik niet maar in deze winkel verkopen ze in ieder geval Sendra laarzen

GAUDI SENDRA BOOTS and CLOTHING
Plaats 13 a, Den Haag, NL.070 364 8782

Toegevoegd na 8 minuten:
misschien is dit wel iets
Sendra - te koop aangeboden - AdvertentieZoeker.nl
www.advertentiezoeker.nl/q/sendra
Den Haag (ZH) Sendra laarzen. laarzen zijn gekocht voor 279,95 ik doe de laarzen weg voor
186,95 incl N.o.t.k. 3 sep '12 's-Gravenhage (Z
H) Sendra laarzen

en liever toch nieuw, in Rotterdam zijn er heel veel winkels toch ook te doen lijkt me zie onderstaande link

Toegevoegd na 13 minuten:
Tip: en heb je geen zin om al die winkels af te lopen dan bel je en vraag of ze een e-mailadres hebben en stuur je de foto even mee.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Ik ga morgen naar Gaudi :)