hoe kan ik mijn lange gezicht een beetje wegboezemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Pony dragen, haar in je gezicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sjaal die een beetje voor de onderkant van je gezicht zit,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwaar die min? compensatie plus want als het winter is kun je toch zonder problemen gewoon een sjaal dragen bij je normale kleren? niet handig voor de zomer, maar toch, dat maakt het toch nog niet een slecht antwoord? je verstopt je kin dan een beetje waar door je dus een stukje van je gezicht niet ziet en hij niet zo lang lijkt. En al helemaal als je dan als in de andere comments staat een pony knipt krijg je ongeveer een "Normaal" hoofd...
Je haar knippen in een pony werkt goed bij een langer gezicht.
En als je handig bent met makeup: shapen en highlighten. Je kunt een soort schaduwen aanbrengen met donkere makeup, op het voorhoofd bij de haargrens en kaaklijn en kin.
Je kunt trucjes opzoeken op internet of makeup boeken opzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een korter en voller kapsel lijkt je gezicht minder lang. Een bezoekje aan de kapper kan dus helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi !

Bij een lang gezicht wordt vaak een boblijn kapsel aangeraden. Vol en kort inderdaad, maar niet al te kort!

Succes!