Waar in Amsterdam kan ik een ritstrekker of een fix a Zipper kopen? Dank!

Een ritstrekker van mijn jas is kapot. Ik vind het zonde de hele rits te laten vervangen

11 jaar geleden
in: Mode
2.9K

Het beste antwoord

Bij Jan de Grote KleinVakman, een winkel in de Albert Cuypstraat, ongeveer halverwege de markt (dus geen marktkraam).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wouter2011
11 jaar geleden
Hartelijk dank! Ze hebben me een ritstrekker niet alleen verkocht maar zelfs geplaatst. Ik ben helemaal blij! :-)

Andere antwoorden (3)

Aan het mooie pittoreske Purmerplein in Amsterdam Noord vind je de fourniturenzaak (met de toepasselijke naam) Ritsies. Het aantal fourniturenzaken neemt in een hoog tempo af. Waar kun je tegenwoordig nog wol kopen of een rits voor in je broek? Waar kun je nog een knoopje vinden of een band voor in je broekzoom? Bij Ritsies in elk geval nog altijd wel.
Amadea
11 jaar geleden
Wouter2011
11 jaar geleden
Hartelijk dank!
Hier kun je de rits op de weekmarkt laten maken, misschien in Amsterdam ook
11 jaar geleden
Ik neem aan dat er in Amsterdam genoeg markten zijn.

Op heel veel markten staat een kraam met fournituren:
naalden, garen, ritsen, bandjes en kantjes, .........
vaak hebben die ook ritstrekker.

Afhankelijk van hoe die kapot is, kun je er misschien
ook zelf een ring of een lintje aan maken.