Welke maat moet ik van deze schoenen nemen?

Op deze Engelse(?) site heb ik leuke laarzen gevonden. Ik heb normaal maat 38. Welke maat moet ik hier dan hebben? Er staat wel zo'n maat tabel maar ik weet niet welke ik dan moet hebben.

En hoe duur zijn ze? want er staat GBP bij.
http://www.whooga.co.uk/product/Tall-Ugg-Boots

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Je moet de Engelse maat 5 hebben voor de Nederlandse schoenmaat 38.
Op de bestelpagina kan je de valuta aanpassen naar Nederlandse euro, en dan krijg je het totaalbedrag van € 124,00
Amadea
11 jaar geleden
Schoenmaat 38 is in de UK maat 5. Op de link vind je verschillende overzichten van internationale schoenmaten (ook van bepaalde merken).

89 GBP is ongeveer € 120.