Weet iemand waar ik deze pumps kan online bestellen ?

http://www.thefashionway.nl/2011/02/shick-i-love-fashion-news-pump/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik weet niet of ze specifiek dit model verkopen, maar ze verkopen wel pumps met een hartje er op. Mischien heb je wat aan de info.. De website is: www.hippekoopjes.nl

Groetjes Madelief
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hier zou het tussen moeten staan

Leuke pumps trouwens

succes ;)

Toegevoegd na 5 minuten:
hij staat er nu nog niet tussen misschien omdat die nieuw is anders zou je ze kunnen bellen

Toegevoegd na 3 uur:
oops srry niet naar de datum gekeken
heb nu een site gevonden blijkt dat zij hem niet meer leveren
hier staat die op afbeelding in zwart maar ik neem aan dat je later een keuze kon maken voor welke kleur jij zelf wou hebben

http://www.fashionchick.nl/p/i-love-fashion-news-shick-pump-black/1245639/

dus dan zou ik ze toch even bellen en kijken of ze ze bijvoorbeeld kunnen opsturen

ik zal kijken of ik nog een site kan vinden voor je