is het mogelijk een hengsel aan een tas te maken?

ik ben op zoek naar een tas en nu heb ik een leuke gezien, maar er zit geen hengsel aan. is het nu mogelijk er een aan te maken? hier is een link naar de tas waar het om gaat. http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop//0000300110789800000001/4103314.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&orderby=topseller&q=tassen&st=PRODUCT

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
6.1K
Amadea
11 jaar geleden
Die link verwijst naar een tas die overduidelijk twee hengsels heeft!

Antwoorden (3)

Ik heb het vermoede dat het wel heel lastig gaat worden, maar ik denk dat er wel een mouw aan te passen is, door met een ijzeren spijker (spijkerbroek idee) het te bevestigen. ik heb dit zelf ook gedaan toen een handvat van een soortgelijke tas was los gescheurd, dit is echter totaal opgelost en geniet nu weer volop van mijn tas!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat de bedoelt dat je die tas wil,
maar dan met een schouderhengsel?

Wat ik vaak doe bij mijn zelfgemaakte tassen:

1) Een mooie bijpassende riem zoeken.
Die doormidden (laten) knippen en de uiteinden omvouwen en door twee van de ringen halen ( een aan de voorkant en een aan de achterkant) en dan door de schoenmaker laten vaststikken.
Misschien kan het bij deze tas ook aan de zijlussen vastgemaakt worden.

2) Bij de bouwmarkt een stuk ketting kopen.
Hebben ze in verschillende soorten.
Een stuk op maat kopen en die met de uiteinden of losse ringen bevestigen aan de ringen van de tas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het je gaat om een schouderriem, dan is dat tegenwoordig heel gemakkelijk. Je koopt een losse schouderriem in bijpassende kleur, en die haak je gewoon aan de ringen waar de hengels aan vast zitten.
Plaatje bij antwoord
Amadea