Wie kent een goede zelfbruiner?

Ik zoek niet zo'n dure zelfbruiner. Heb al eens wat geprobeert, maar het wordt altijd gelig/bruin, niet mooi dus. Weet iemand wel een goede?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (9)

Een potje D.S. werkt goed je wordt er goed bruin door
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met de lichaamsbruiner van Clinique (smeer hem trouwens ook op m'n gezicht, als ik er grauwig uitzie...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij een goede drogist/parfumerie - hij is nl niet echt supergoedkoop.....misschien daardoor, dat je niet geel/oranje uitslaat...en vergeet nooit een beetje rouge op je wangen te smeren voor dat hele-dag-buiten-geweest-effect!!!
Met die van Dove heb ik goede ervaringen

Bij Action zijn ze veel goedkoper, dan bij de normale drogisterij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ja dat is fijn spul, +
Zonnebruin...zit in capsules dus geen gesmeer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik altijd spray, die vlekt niet en wordt veel egaler. Ik heb vorig jaar in de zomer een voorraadje Nivea sun ingeslagen, en die werkt prima. Mijn ervaring is wel dat de kleur mooier wordt op een ietwat gebruinde huid. Ik weet niet hoe licht of hoe donker je huid is, maar je zou eens kunnen testen of de kleur mooier wordt na 1 of 2x zonnebank of zon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind die van het Kruidvat huismerk super! Die gebruik ik voor mijn lichaam. Nivea Sun Touch gebruik ik voor mijn gezicht, maar kan voor gezicht én lichaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik al jaren 'Garnier Ambre Solaire', een fijnnevelige spray die niet vlekt en snel droogt. Hoofdzakelijk voor mijn hals/decolletee omdat die het bleekst is. Ik ben blond en heb een lichte huid. Hij wordt bij mij niet geel maar is heel natuurlijk. Niemand heeft het ooit opgemerkt. Dove, die ook al staat aangegeven, werd bij mij ook niet geel, ik ben alleen allergisch tegen iets in Dove Ik krijg bij alle Dove producten jeuk en uitslag. Dit is bij iederen gelukkig weer anders.
amc
14 jaar geleden
Alle getinte bodylotions zijn goed, Dove, Nivea, of Kruidvat.
Maar ze geven allemaal een beetje een gelige bruintint.
Dat komt omdat ze allemaal dezelfde werkzame stof bevatten.
Je zou een trucje kunnen toepassen, door een echte zelfbruiner te mengen met beetje roodbruin gekleurde dagcrème. Je kunt dan meteen goed zien of je het mooi gelijkmatig verdeeld hebt. Je moet het wel even goed laten intrekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AH bodylotion, zelf bruiner. Niet duur en zeer goed.
Ook erg goed uitsmeerbaar! Geen vlekken!

Wordt egaal en langzaam bruin wanneer jij je elke dag je insmeert.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zij hebben ze voor de blanke en donkere huid, voor de donkere huid; geeft een mooiere teint als voor de blanke huid óp een blanke huid.