Is dit een betrouwbare site voor UGG's?

heeft iemand ervaring met de site www.goedkopeuggkopen.nl , ik heb daar erg leuke uggs gezien die ik graag wil bestellen. Ik weet dat er ook wat tussen zitten van andere merken. Laat je ervaring even weten alsjeblieft!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (2)

Nee! Deze UGG's zijn nep. Kijk maar eens naar de onderkant van de uggs. Bij de echte UGG's ztaat er een soort zonnetje op de onderkant. Kijk maar een op http://www.google.nl/imgres?q=UGG+onderkant&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=604&tbm=isch&tbnid=FvG360EdSmarYM:&imgrefurl=http://www.uggs-nederland-online.nl/uggs-echt-of-nep/&docid=JRKUGnmPYHOp9M&imgurl=http://www.uggs-online-nederland.nl/wp-content/uploads/2011/02/zool-echte-uggs.jpg&w=259&h=194&ei=Es-LUP6pLcTX0QXN04HoBw&zoom=1&iact=rc&dur=669&sig=100867946379055089761&page=1&tbnh=151&tbnw=181&start=0&ndsp=9&ved=1t:429,r:5,s:0,i:98&tx=109&ty=102
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het niet. Ik denk dat de Uggs zijn nep. Ik heb wel echte Uggs met het zelfde onderkant, maar die zijn 3 jaat oud, de onderkant is veranderd. Ook ze zijn veel te goedkoop. Ik heb veel Uggs online gekocht en ze waren bijna allemaal nep. Volgens mij deze Uggs word verzonden uit China, EMS ( staat) onder is een Chinese mail service. Gratis versturen uit China? Deze uggs zijn al zo goedkoop en dan nog gratis verzending. Er zijn zo veel sites in China waar je nep Uggs kan kopen. Als je pakket word gecontroleerd bij de douane heb je wel een probleem, misschien krijg je de Uggs niet. Ook vaak moet je veel bij betalen aan de deur. Ik heb heel veel ervaring met deze Uggs site. Kan beter bij Van Assem kopen of bij groupon.