Waar kan ik een vrouwelijk spijkervestje zonder mouwen voor patches kopen?

Haaii,
Ik vind deze spijkerjasjes/bodywarmers alleen in mannenmaten.. en ik heb S in vrouwenmaten, dus ik denk niet dat ik S in mannenmaten pas :( En ik wil graag zo'n jasje zodat ik er patches op kan naaien van gave bands :) weet iemand waar ik zo'n jasje kan vinden? Alvast erg bedankt :)
-Bo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al gezien bij de Zara, River Island, Newyorker, Primark
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga eens op hun site zul je zeker iets vinden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Okay heeel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!

Het beste antwoord

Bij Wehkamp kan je er zomaar een bestellen. Bijvoorbeeld deze van CoolCat: http://www.wehkamp.nl/damesmode/jassen-blazers/gilets/coolcat-denim-gilet/C21_1AC_A1F_324472/?MaatCode=0020&PI=0&PrI=0&Nrpp=190&Blocks=0&defaultSort=D&View=Grid&NavState=%2fDamesmode-Jassen-blazers-Gilets%2f_%2fN-1bdvZpra&IsSeg=1
of deze van Mango: http://www.wehkamp.nl/damesmode/jassen-blazers/gilets/mango-denim-gilet/C21_1AC_A1F_355057/?MaatCode=0360&PI=0&PrI=11&Nrpp=190&Blocks=0&defaultSort=D&View=Grid&NavState=%2fDamesmode-Jassen-blazers-Gilets%2f_%2fN-1bdvZpra&IsSeg=1
Beide zijn in maatje S direct leverbaar.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aaah super bedankt!