Hoe kun zeggen tegen je vriend dat je iets niet charmant vind?

Gisteren is hij voor het eerst blijven slapen. Dus logisch omkleden enz.
Komt hij omgekleed uit de badkamer met een echte onderbroek.
Als ik iets niets vind is dat het wel.
Vind het een afknapper.

Hoe kan ik het beste zeggen?
Is het kopen vas stoere boxers een idee, Als cadeautje?

Ik weet niet hoe ik het tactisch moet zeggen, wie heeft er raad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waw jij hebt echt een probleem . . .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aaah, een ECHTE man!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stippel: aaaah als in achossie of aaah als in ze bestaan nog? Nee is een afknapper... Zelfde als mannen in speedos brrr. Mannen hebben wensen over strings enz. Vrouwen ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar maak jij je druk over... Het gaat toch over wat er in zit...,
Maar goed wees gewoon recht voor zn raap en zeg dat je ze lelijk vind. Kans is groot dat ie de volgende keer een boxer aan heeft, en anders heb je pech

Het beste antwoord

Tegen hem zeggen: weet je wat ik zoooo sexy vind? Zo'n short, met van die pijpjes! Heb jij dat ook in je kast liggen?
Niet een zwaar onderwerp van maken, beetje licht en luchtig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of ze kan hem nemen zoals ie is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dat hij zich dan juist onzeker gaat voelen omdat hij die dan misschien niet heeft. Denk de onderbroeken cadeau doen toch leuker zou zijn, weet je ook zeker dat hij dan wel de goeie heeft en niet de verkeerde haalt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nemen zoals ie is zit 'm niet in een onderbroek Niels ;-) als ie nou flaporen heeft en je stelt een correctie voor, ja dat gaat ver, maar een onderbroek moet kunnen toch? Soms moet je wat voor je partner overhebben! Misschien heeft die jongen ook wel wensen...? ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor last kan iemand nou hebben van zon onderbroek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij gaat toch uit wou je zeggen?
:-) Neem aan dat jij je vriendin ook liever ziet in een gezellig setje dan in een huidskleurige tent?
Het doet er eigenlijk ook niet toe wat wij ervan vinden, als zij maar gelukkig zijn toch!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet perse, of hij gaat uit.of hij zit onder de kleding. maar je hebt gelijk, zij moeten gelukkig zijn.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Nee, dan zoals mijn vriend. Steeds zeggen dat ie mijn garderobe niet mooi vind, En dat ik meer vrouwelijk spul moet kopen. Dus ik dat dan maar gedaan. En als ik dan tegen hem zeg dat ik zijn blousjes walgelijk vind koopt hij niks anders, want hij vind het wel netjes staan. Hij ziet eruit als een mislukte chef als hij dat aan heeft....verpesten in de was heeft niet mogen baten, hij heeft gewoon weer dezelfde gekocht lol.

Andere antwoorden (1)

Trek de volgende keer die onderbroek meteen uit, dat is toch vaak het hele doel als hij blijft slapen....

Kijk toch eens naar de man zelf ipv naar de kleren, als je hem een poosje kent ga je ondergoed kopen. Niet meteen want het is voor een man ook een afknapper als meteen alles niet goed is bij hem en een vrouw alles wil veranderen. Geef hem ook een beetje vertrouwen want als je hier meteen mee begint is het volgende keer weer wat anders en dan weer wat anders.

Stel je voor dat hij meteen begint over dat jouw lingerie niet goed is, vind je dat leuk? Geeft je dat vertrouwen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juistem. Áls kleren een afknapper zijn, kijk je naar 'het plaatje' en niet naar de man zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kijk wel naar het totaal hoor marleen.
Maar ik probeer me leuk te kleden, ja ool voor de bed scene's.
Dus vind ik het ook wel leuk als hik dat ook doet.
De rest is hij super lief zacht enz. Hij zegt ook dat hij het lelijk vind als ik mijn haar rood verf.
Dus hij zegt ool van dingen wat. Maar ik durf dat slecht.
Dus vraag ik hier om hulp