Hema zuiverende reinigingsgel voor de jonge onzuivere huid, hoevaak gebruiken?

Halllo,

Ik heb net een zuiverende reinigingsgel voor de jonge onzuivere huid gekocht.
Er staat met grote letters op ' Your face will be washed gently'.
Maar er staat niet op hoevaak je het moet gebruiken.
Dus weet iemand hoe vaak je dat kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Dit soort producten kan je gewoon gebruiken wanneer je wilt, zonder dat dit schadelijk is voor de huid. als je goed wilt reinigen kan je het beste 's ochtends en 's avonds reinigen inderdaad. Het fijne aan een gel is dat je het heel gemakkelijk onder de douche kunt gebruiken, dus geen gedoe aan de wasbak ;) succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-

Andere antwoorden (2)

s'Morgens en s'Avonds
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 tot 3x per dag maximum anders ontregel je jouw natuurlijk huidsmeersysteem.

Test het eens uit door het 1 week 1x per dag te gebruiken. Te beginnen met 's avonds dan kan jouw huid een hele nacht wennen aan een nieuwe 'indringende' factor.
In wezen doe je ook overdag de meeste 'onreinheden' op hé.

Doch sommige mensen transpireren veel 's nachts of gebruiken een nachtcrème en voelen zich er goed bij door ook 's morgens hun gelaat met reinigingsgel te verwennen.

Indien je onverwacht 'vuil' werk hebt moeten verrichten kan je per uitzondering ook een 3e keer per dag de gel gebruiken. Doch ik zou me beperken tot maximum 2x per dag en de overige keren jouw gelaat gewoon met zuiver water spoelen als je jezelf niet echt fris meer voelt.

Voel zelf welk effect die product heeft op jouw huid en start er mee op een moment dat jij er rustig de tijd voor wil/kan nemen... dan heb je er extra plezier aan omdat je dan je huid nog eens een extra massage kan geven... voelt lekker hoor en masseren is al een natuurlijke reiniging op zich ;-)

Succes ermee.