Hoe krijg je nagellak van een toetsenbord?

Ik heb net een heel klein beetje nagellak op mijn toetsenbord gemorst, iemand enige hulp?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is op de shift-toets :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Het beste antwoord

met nagelakremover
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje werk! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graag gedaan Dagdroom

Andere antwoorden (5)

met Aceton misschien....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een doekje met een beetje nagellak remover, en deppen die handel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals anderen zeggen ,probeer maar nagellakremover,en het liefst smeren op een droog doekje en niet op een nat doekje,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wattenstaafje in nagellakremover dompelen en voorzichtig de nagellak verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GEEN nagellak remover gebruiken, daar zit aceton in en lost je toetsen op.

Dit geld ook voor thinner, terpentine, mek, en meer van dit soort chemecalien.

Gewoon laten drogen er met de nagel eraf krabben. De toetsen zijn vettig door je vingers en het type plastiek waar je toetsenbord van is gemaakt is heel slecht overspuitbaar. Er houd bijna niets op zonder speciale voorbewerkingen.