Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom wordt een jas van de site verwijderd na bestelling?

Ik heb een jas besteld op internet, maar een paar dagen erna kon ik deze jas niet meer vinden op de site. Betekent dit gewoon dat de jas nu uitverkocht is? Ik hoor mijn jas te krijgen over 2 dagen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
786

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Meestal doen zaken dat inderdaad als de jas niet meer op voorraad is. Soms ook laten ze het product staan en zetten ze de mogelijkheid om te bestellen uit of zetten ze erbij dat het produkt niet meer leverbaar is of tekst van gelijke strekking.
Als je het niet vertrouwt dan zou ik ze even mailen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt er aan waar je het koopt. Waarschijnlijk ook zodat er geen dubbele bestelling word gedaan. Maar bij de meeste sites kan je de jas gewoon nog zien. Het kan ook zijn dat het een hele grote site is en dat het in verschillende categorieën is geplaatst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is geen reden om te denken dat je je jas niet zult krijgen. Als er een probleem is zouden ze het wel laten weten, en anders kom je er in het ergste geval over een paar dagen zelf achter.

Het meest waarschijnlijk is dat de jas uitverkocht is en nu niet meer door anderen besteld kan worden. Je had een van de laatste exemplaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat betekent , dat jas verkocht is! Daarom halen ze weg , dan is het ook gemakkelijk voor administratie van het webshop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding