Welke soort schoenen zijn niet stuk te krijgen door een 11 jarige jongen die ze intensief gebruikt?

Ik wil geen merkschoenen weten, maar welke soort schoenen zijn echt niet stuk te krijgen? Mijn oudste krijgt het voor elkaar om de neus, en de onderkant, dus de zool, kapot te lopen. Ik erger mij daar gigantisch aan, want na 2 maanden kan ik alweer nieuwe kopen.

Hij loopt, rent, fietst veel en speelt daarnaast heel vaak buiten en gebruikt zijn schoenen dus voor van alles...

Welke soort schoenen kunnen heel goed tegen een stootje, zijn ook nog hip en modern (dat ie dr niet mee gepest wordt) én betaalbaar? (+- 50 euro)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
8.6K
Cryofiel
11 jaar geleden
Klompen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
had ik ook al voorgesteld, maarre.... kreeg nog net niet zijn eigen schoenen naar mijn hoofd 0_o
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ietsjes duurder en met merk maar nike air max zijn echt niet kapot te krijgen

Het beste antwoord

wij hebben hetzelfde probleem gehad en onze oplossing voor dit probleem was schoenen waar de zool doorliep tot bovenop (zo'n rubber neus als het ware) beschermt met buitenspelen en voetballen wel wat.suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik had K-swiss, die waren onverwoestbaar. Oké, ze zijn vast kapot te krijgen, maar door mij niet :)
Ik weet alleen niet hoe duur ze zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier staan best leuke schoenen op of ze niet kapot te krijgen zijn weet ik niet want mijn zoon kreeg ook alles kapot maar je zou het kunnen bekijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij moet ze toch eerst zelf passen, dus helaas, ... ik heb het gewoon niet zo op webshops...
Mijn zoon had vroeger hetzelfde
Ik heb toen bij de boerenbond of craanenbroek (weet ik niet meer)
Werkschoenen gekocht
Die waren best stoer!
Vanaf maat 35 kun je ook kistjes kopen bij een legerdump
Ook stoer natuurlijk
Een ander alternatief is bij de schoenmaker kruipneuzen erop te laten zetten
Kost bij mij 14,95
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jah, maar me kind wil die nie aan, omdat die zo lomp en groot en niet stoer zijn.... vindt het idee van kruipneuzen wel een goeie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op de basis en middelbare school zijn die schoenen het perfecte recept om gepest te worden (vraag me niet waarom)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat ze er groot, en lomp en NIET STOER eruit zien.... nee, dat gaat m niet worden, hij wilt ze echt niet aan... vroeger heette je dan een "alto", tegenwoordig heet dat weer anders... dus sorry, nee
Leren schoenen zijn niet snel stuk te krijgen, al moet je ze wel goed in spuiten met trendspray e.d...
Of rubberen laarzen! die gaan ook niet snel stuk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
rubberen laarzen bij een kind van bijna 12?? hij moet ze ook aan naar school, das dus een NEE en ook hier weer een leuk recept om getreiterd te worden zelfs leren schoenen krijgt hij gesloopt, zelfs NIKES kreeg hij stuk, en die schoenen staan erom bekend dat ze niet stuk te krijgen zijn....