Welke huidskleurpanty is het mooist en van goede kwaliteit?

Zet de prijs (ongeveer) er ook bij alsjeblieft!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Kunert vind ik een fijn merk met veel keuze.
Dit merk is ook verkrijgbaar bij de Bijenkorf en V&D.

Voorbeeld huidskleurpanty:
Kunert panty Chinchillan 20
Panty maat 36 t/m 50
Prijs 12,00

Kunert levert kwaliteitsbeenmode voor een goede prijs!

De Chinchillan serie van Kunert is bijzonder vanwege de runstop

technologie: hierdoor laddert deze panty niet! Deze serie is gemaakt van matglanzend 3D superzacht microvezel in 20 denier.

De Chinchillan panty heeft een comfortabele tailleboord, platte naden en een katoenen kruisje. De naad bij de teen is plat en de hiel is gevormd.

Deze panty is leverbaar in de maten 36-38 t/m 48-50.

Kleuren: Soleil, Candy, Zwart, Cashmere, Antraciet, Staalgrijs,

Teint en Espresso.

Materiaal: 72% polyamide / 28% elasthan.

Op voorraad in de kleuren Soleil, Zwart en Antraciet.

Houd voor de andere kleuren rekening met een paar werkdagen levertijd.

Kleuren:
Soleil, Candy, Zwart, Cashmere, Antraciet, Staalgrijs

Materiaal:
72% polyamide / 28% elasthan

Wasvoorschriften:
30º, niet bleken, niet in de droogtrommel, niet strijken en niet

chemisch reinigen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hangt een beetje van je huidskleur af. Ik heb zelf kousen van Kunert. In de winter draag ik 'teint'; deze is eigenlijk net iets te licht voor mij, maar voor de meeste blanke vrouwen waarschijnlijk prima. Voor deze na-zomer heb ik 'cashmere' gekocht: precies de kleur van zomerbenen (maar voor de winter wel te bruin, vind ik zelf).

Bij de Bijenkorf 12 euro, geloof ik. (mystique 20 den.)