Wie weet waar je voor niet te veel geld een bruine blazer kan kopen?

Ik ben stad en land (rond utrecht) afgelopen maar overal verkopen ze (als ze ze verkopen) alleen zwarte blazers

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Kijk hier maar eens op:
http://www.sans-online.nl/NL/Dames/Blazers/Vero%20Moda/Vero%20Moda-Blaze%20Blazer%2010044720.html
Ik weet alleen niet of het de juiste kleur bruin is die je zoekt. Hij is als het goed dus gewoon bij de Vero Moda verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je maakt misschien kans bij een kringloop winkel, daar kost t niet veel geld...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yep bij de kringloop kun je ze wel vinden! Lekker goedkoop ook, scheelt weer in deze dure maand ;-)
Je kunt het ook in een 2e hands winkel proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats krijg je veel hits als je 'bruine blazer' invult.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij h&m is vaak ook wel iets bruins te vinden...