Gebroken hart kopen met voor letter erop, waar te koop?

ik wil een 2 kettingen dat samen een hart moet voorstellen als je ze tegen elkaar doet kopen met op eerste ketting een K en de andere ketting een M? waar kun je die bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Bij een juwelier, ze graveren dan ook meteen de letters erin. Google even op je plaatsnaam en juwelier en dan vind je er wel één. Bel even voor de zekerheid of ze er één hebben. Een jaar of 15 geleden was het heel populair en hadden ze ze allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kettinkje is wel op de markt te koop. Die letters kun je bij een juwelier of iets dergelijks in laten graveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Lucardi kun je zo'n kettinkje van echt zilver kopen, twee helften waarvan je kunt kiezen of je één helft glad wil, één helft mat of gewoon allebei de helften glad, en keuze uit een aardig assortiment kettings. Natuurlijk kun je ook graveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kan je het bestellen:
http://www.mijnnaamketting.nl/Product.aspx?p=2218&m=306

Toegevoegd na 1 minuut:
of hier:
http://www.prows-sieradenshop.nl/product/zilveren-hanger-gebroken-hart.php