Waar zijn mooie trouwjurken/cocktailjurken te krijgen grote maten?

Ik ben op zoek naar mooie sjeike goedkope trouwjurken en/of cocktail jurken, maar dan in grote maten. (48) (waarom zien veel jurken er meteen zo goedkoop en groots uit in die maat, terwijl dat helemaal niet nodig is??! )ik ben al erg lang op zoek.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Bij Wedding wonderland.
Bruidsmode WeddingWonderland vind je in de
volgende steden
Bruidswinkel Almere / Markerkant 14-13b
Bruidswinkel Amsterdam / Monnickendam, Groote Noord 4
Bruidswinkel Friesland / Harlingen, Grote Kerkstraat 23
Bruidswinkel Groningen-Drenthe / Leek, Kerkweg 20
Bruidswinkel Zuid-Holland / Leerdam, Fonteinstraat 15
Bruidsmode Outlet Noord-Nederland / Harlingen

www.weddingwonderland.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het moet zijn
* sjiek
* mooi*
en * goedkoop.

Dan is de vraag: WAT is goedkoop?

Een beetje jurk, met een goede snit, een goede pasvorm,
een goede voering, mooie stof...........etc.
dat kost een paar centen.
Deze vind ik wel leuk, kost 750 euro:

http://www.bruidsmode-marieke.nl/photo.php?map=48-50&image=collectie/48-50/images/20111202_03_03.jpg&nummer=&nextpage=&picture=collectie/48-50/images/20111202_03_03.jpg

Hier iets voor een budget tot 149 euro.
http://www.aryanfashion.nl/a-24487511/budget-tot-149/af-6844-witte-trouwjurk-t-m-maat-48

Sjieke jurk, maat 48, voor 150 euro:
http://www.dressmatch.com/epages/62031440.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62031440/Products/111
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier vind je ook leuke/mooie jurken en redelijk in prijs en ook voor grote maten je moet maar eens kijken

Toegevoegd na 1 dag:
dit lijstje was ik nog vergeten ,dan kan je het vergelijken

Jurken, pakken & jassen
Europese maat 36 38 40 42 44 46 48 50 52
Engelse maat 30 32 34 36 38 40 42 44 46
Amerikaanse maat 8 10 12 14 16 18 20 22 24
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een leuke site Marija!
Bij hm.com heb je een speciaal kopje voor grote maten genaamd h&m+, dat te vinden is onder Dames. Als je dan bij jurken kijkt zitten er best wel veel cocktailjurken bij én voor een niet al te dure prijs ;) hopelijk heb je hier iets aan.