Waar kan ik mooie feestelijke pumps vinden met een hakhoogte van max. 6,5 cm.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Dit is wel een vrij dure zaak maar ze hebben er wel erg leuke schoenen ik weet niet of ze er pumps hebben maar sasha heeft wel schoenen die niet iedereen heeft en ze zijn vaak ook erg feestelijk.

zie foto. Ik weet niet of het je smaak is maar ik vind ze wel erg leuk, en zo zijn er nog wat van die schoenen. Moet je maar even kijken op de site daar staan ook de plaatsen waar ze te vinden zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij Scapino zag ik gisteren veel pumps en bij de Shoe outlet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van Haren!!!! en niet eens duur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rond de feestdagen kun je bij iedere schoenenzaak pumps vinden.