Hoe maak je schoenen groter?

Ik heb mijn winterschoenen een tijdje niet aangetrokken en wil ze weer gaan aantrekken voor de aankomende winter.

De schoenen zijn van leer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Zodra je ze aantrekt even met een paar vochtige sokken aan er een half uurtje in lopen .. Ze zijn direct opgerekt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Natte kranten erin stoppen en dat een tijdje in laten trekken, daarna aantrekken en zo laten drogen.
Of je koopt bij de schoenenwinkel van die oprek schoenenlepels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plastic zakje met water vullen. In de schoen stoppen. Schoen in de vriezer leggen. Water wordt ijs en zet uit. Dat maakt je schoen groter. Het valt te proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ik zou ook voor natte sokken gaan, dat heb ik al eens gedaan en dat werkt echt, anders kan de schoenmaker ze ook op de leest zetten, maar ik denk dat de natte sokken het vlugst werken.