Waar kan ik mijn moedervlek verwijderen in mijn gezicht zonder tussenkomst van ziekenhuis?

Rondom mijn ogen heb ik een grote moedervlek. Graag wil ik op een betrouwbare wijze verwijderd hebben, tegen een aantrekkelijke prijs in de buurt van arnhem en nijmegen. Weet iemand waar ik het beste kan laten verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zonder ziekenhuis? Daar zitten de beste dermatologen en plastisch chirurgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Absoluut niet zelf gaan rommelen.. !!!! Laat een specialist er naar kijken.

Antwoorden (4)

Bij sommige huisartsenpraktijken kun je moedervlekken laten verwijderen. Dus informeer eens bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een grote moedervlek rond de ogen? Sorry maar daar wil ik toch wel een specialist bij hebben!
Je kan het beste naar de huisarts gaan met deze vraag. Waarschijnlijk moet je hiervoor wel naar het ziekenhuis. Ga met dit soort dingen niet zelf aanrommelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kun je het best bij de dermatoloog laten doen. Deze zijn gespecialiseerd in de huid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je per se om het ziekenhuis heen wilt, zou je naar een privékliniek kunnen gaan. Even googelen leert dat er o.a. klinieken zijn voor plastische/cosmetische chirurgie in Nijmegen (http://www.esthetiek-groep.com/klinieken_nijmegen.php), Velp (http://www.velthuiskliniek.nl/over-de-kliniek/vestigingen/velp/) en Arnhem (http://clinic28.nl/home/plastische-chirurgie.html). Ik zou als ik jou was wél eerst een verwijzing vragen van de huisarts, want dan wordt een dergelijke behandeling gewoon vergoed. Het kan zijn dat de prijzen in een privékliniek afwijken dan die van ziekenhuizen, mogelijk moet je dan bijbetalen.

Heb je deze behandeling al besproken met je huisarts? Als het medisch noodzakelijk is omdat de moedervlek onrustig is moet je hem natuurlijk laten verwijderen, maar als het meer een cosmetisch probleem is, dan kun je je afvragen of een grote moedervlek die goed zichtbaar is in je gezicht, niet mooier is dan een litteken op diezelfde plaats. Je huisarts kan daar al wat advies over geven, maar je kunt natuurlijk ook de plastisch chirurg of dermatoloog in ziekenhuis of privékliniek vragen wat die ervan vindt, en hoe hij/zij denkt dat het er uiteindelijk uit zal gaan zien. Dit is trouwens nooit helemaal vantevoren te voorspellen, want hoe mooi of lelijk een litteken wordt heeft meer nog van doen met de littekenvorming van de patiënt dan met de techniek van de arts. Helaas, want daar heb je weinig invloed op.