Man was teen aan t weken in een mengsel van water en soda, het emmertje was lek en viel mengsel op zijn camel schoen, nu een donkere vlek, wat doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Weet je zeker dat de schoen al droog is? Het water kan ook een donkerdere vlek veroorzaken, die wegtrekt zodra de schoen droog is.

Als de schoen al droog was, dan kun je proberen de soda te verwijderen door het met water weg te spoelen/boenen. Soda is immers goed oplosbaar in water. Als dit niet lukt, kun je eventueel naar de schoenmaker gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
Ik denk,in de bak ermee,soda,dat vreet in.Hoop voor jou dat ik ongelijk heb.