Wat kun je doen tegen een panty die te straks zit bij de teen?

Ik ben 178cm en heb normaal kledingmaat M. Bij een panty neem ik altijd een L ivm mijn lengte.
Ik heb 2 fleece panty's gekocht in maat L. Qua pasvorm zit hij prima, maar na een aantal uren gaat mijn grote teen ontzettend zeer doen omdat de "voet" van de panty net wat te kort lijkt. Ik moet dan echt de panty langere tijd van mijn teen afhouden om het een beetje te laten herstellen. Echter is het na 5 minuten weer hetzelfde.

Wat kan ik hieraan doen? Ik zat eraan te denken om de teen uit de panty open te knippen, maar ben dan bang dat de panty openscheurt.

3 maanden geleden
in: Mode
Amadea
3 maanden geleden
Volgende keer XL kopen.
Abcde
3 maanden geleden
Er bestaan ook panty's zonder voet, dat kan ook een (toekomstige) oplossing voor je zijn. Hier een voorbeeld, maar in meerdere winkels en prijsklassen te koop. https://www.mysweetlifestyle.nl/a-84839933/lange-broeken-en-panty-s/fleece-panty-zonder-voet-tm-42-xl/#description

Antwoorden (2)

Probeersel: als je de panty ophangt, met iets zwaars in de voet (bijv. een schoen, of een boekje, een zak rijst oid) zou hij wat uit kunnen rekken. Misschien dat hij dan beter zit? Zijn de voeten van de panty voorgevormd, en hoe rekbaar is de stof??
3 maanden geleden
Fleece panty’s zijn gevoerd met fleece, behalve de voet.
Omdat de meeste uit China komen, is de voet vaak te strak voor de Nederlandse voetjes.
Je kunt de voet gewoon afknippen.
Je bent niet de enige die er last van heeft, blijkt.
3 maanden geleden