Zwart haar lijkt in het donker grijs met zwart?

ik heb donker bruin haar. In het donker heb ik zwart haar en met het licht lijkt het of er grijze haren bij zijn gekomen , maar heeft dat met het licht te maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Ja dat heeft inderdaad met het licht te maken..in het donker zijn ze er ook;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je dan ook wat grijzige haren ertussen zitten.
Of de haartjes zijn wat lichter getint bruin, dan kan het ook zo lijken.
Inderdaad dat komt ook door het licht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er meer licht op kkomt, dan lijken de kleuren wat lichter.