Kan een tattoo-artist twee verschillende foto's tot één maken?

Ik wil een fotorealistische tatoeage van twee wolven. Voor een van de twee wolven heb ik een foto van een hoofd en een foto van een lichaam, die ik samen tot één wolf wil vormen.
Aangezien het om een erg realistische tatoeage gaat, vroeg ik me af of dit mogelijk is.

En misschien weet iemand artists die dit goed kunnen?

Als bijlagen;
- een snelle 'schets' van hoe de twee foto's in elkaar zouden moeten
- de twee losse foto's van lichaam en hoofd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (2)

Een tattoo artiest is geen machine, maar een mens. Net zoals de ene kunstenaar meer kan dan de andere, kan de ene tattoo artiest ook meer als de andere. Ga gewoon langs wat stores en vraag of dat mogelijk zou zijn. Vaak hebben ze hun eigen tattoo stijl, maar je zou het gewoon moeten navragen. Het zou natuurlijk wel mogelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals eerder gezegd zou ik ook gewoon wat zaken afgaan. Vraag of ze het kunnen en laat ze eens een voorbeeld op papier zetten. Zo kan je op je gemak rondkijken welke je het meest aanspreekt en die mag hem dan zetten.