Wat is het duurste kleding merk wat er bestaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien even aan ,,Wesley Sneijder vragen.

Het beste antwoord

Schoenen van Stuart Weitzman zijn ooit voor 1,6 miljoen dollar verkocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Haute couture, geen merk maar wel erg duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Versace, Gucci, Dolce & Gabbana, Giorgio Armani, Valentino
misschien niet de duurste maar voor een gewone werkmens niet te betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor gewone schoolkinderen anders wel hoor
Ieder duur merk heeft wel een exclusief pronkstuk, wat bijna niet te betalen is. Zo heeft Issey Miyakey een jas gemaakt wat verkocht is voor € 759.987,20

Maar over het algemeen gezien is Polo van Ralph Lauren een van de duurste merken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Claudiaenelisa;

Het duurste merk is dat waar je iets van koopt en het vervolgens nooit draagt. Kleding is pas echt duur als je het niet draag en/of de kwaliteit niet goed is.