Hoe kun je sproeten permanent laten verwijderen?

Waarschijnlijk is er wel een laseroperatie of iets dergelijks voor, nietwaar? Heeft iemand hier ervaring mee? Vraag mij namelijk af wat zou iets zou kosten, waar het gedaan kan worden, wat de nadelen kunnen zijn en of het zich loont...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Kimath
13 jaar geleden
Sproetjes zijn hartstikke mooi, ik zou ze laten staan hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit ze al vanaf me puberteit te verbergen met camouflageproducten, ik wil van ze af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind sproeten prachtig, lekker zichtbaar laten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net als meisjes, als ze krullen hebben willen ze stijl en als ze stijl hebben willen ze krullen. waarom wil je het weg hebben het is niet voor niets één van de zeven schoonheden?

Antwoorden (1)

Door middel van lasertherapie kunnen sproeten in een paar behandelingen verwijderd worden.

De nadelen van een laserbehandeling kunnen blijvende vlekken zijn, maar dat hoeft niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.studio-esthetique.nl/index.php?page=ned-prijslijst