Welk ondergoed willen vrouwen dat mannen dragen?

Wat vinden vrouwen nu net mooi of niet mooi aan shorts, slip, boxer ... wat zou jij willen dat mannen dragen en vooral, wat ze best niet dragen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Geen ondergoed...

in ieder geval geen speedo-achtige onderbroek. Gewoon een normale boxershort, zo een die strak om je lichaam zit (niet zo hangerig ding waarin je alles ziet meebewegen)

Mijn man heeft altijd het ondergoed gedragen wat hij zelf lekker vindt zitten en ik vind het prima.Het maakt me echt niet uit of dat nu een short of boxer of wat dan ook is.

Dat verschilt per vrouw. Elke vrouw vindt weer wat anders. Ik weet van 1 man welk ondergoed ik wil dat hij draagt, en wat de rest v/d mannen draagt zal me een worst zijn. Toegevoegd na 47 minuten: o, en dat is trouwens gewoon: dat wat ie zelf koopt. zijn smaak is namelijk prima.

In ieder geval geen slip brrrrrr Een strakke short/boxer kan mooi zijn tenzij de man een heel jongensachtig lijf heeft (mager en klein dus) dan vind ik het een afknapper. Bij normaal gevormde mannen mag van mij alles behalve een slip.

liefst gewoon een normale boxer, of een gewone onderbroek zeg maar maar dan niet zon overdreven strak ding.

Een boxer, en wel schoon graag!!!!!!!!

Ik vind zelf een simpele, witte boxershort die goed om het onderlijf zit ontzettend mooi. Hoeft echt geen merkdingetje te zijn, als ie t kontje maar mooi laat uitkomen... Helaas vind manlief een iets lossere variant beter zitten...

Mijn Björn Borg boxers vallen altijd prima in de smaak!

Schoon en zonder gaten of rafels staat nr 1 bij mij :) Nr2 als de man ondergoed draagt waar hij zich als in voelt als "ingeblikte knakworst" of voelt dat zijn billen en klokkenspel omgeven worden door "tochtige lapjes stof" zal hij voor mij door zijn onbehaaglijke uitstraling minder aantrekkelijk kunnen worden ;-) Boxershorts vind ik meestal leuker dan een ouderwetse slip, model iets wijder of aansluitend minder van belang. En soms een hele maffe print erop moet ook kunnen, humor ook op dit gebied mag erbij voor mij :) Maar toen ik ooit logeerde in groot studentenhuis en 1 jongen steeds best leuk vond (wederzijds) en deze op een zondagmiddag in de keuken in grote geëmailleerde kookpan zijn enorme grote witte onderbroeken uit zag koken in de pan, ff later er stuk of 8 over de CV lagen te drogen, was mijn hoop en kansje op "meer" wel spontaan over! Dat zgn hele sexy ondergoed als tangaslips met bv tijgerprint, Jane en Tarzan erop etc, hoeft voor mij beslist ook niet haha!

Wat vindt je van die mijne. Heb namelijk nog nooit aan. Hihi Maar wel van me vrouw gehad.

Een strakke boxer van katoen graag. Niet zo'n zweterige synthetische markt-boxer.

De mooiste vind ik die van Björn Borg, mooie aangesloten, niets verhullende boxers. Rood met streepje, zwarte met andere kleur band, bruine met witte band, blauw..enz..enz.. En vooral..SCHOON :)

doe maar zo een strakke boxershort

Ik zelf vind persoonlijk een slip niks. Wel vind ik een boxer erg mooi om te zien of een short. lijkt toch wat mannelijker vind ik.

Alles behalve een string.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100