Werken gele lezen ook bij iemand met Bruine ogen?

Ik heb binnenkort een feestje, waarbij ik graag gele lenzen zou dragen, mar ik heb donkerbruine ogen. Heeft het zin om deze te kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Het is gewoon niet te vinden :-S
Wel wat comments van mensen dat het misschien niet werkt. Maar geen enkel bedrijf geeft het daadwerkelijk aan. Mijn advies, contacteer het bedrijf waar je je lenzen wilt bestellen, en vraag het hen.

Antwoorden (2)

Ja. Ooglenskleur heeft geen impact op je gezichtsvermogen. Je ziet alles net zoals eenieder neem ik aan? Daar is je antwoord dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel of de lenzen voor de andere mensen nog steeds geel lijken, het moeten geen contactlenzen zijn; ze zijn alleen voor de kleur bedoelt.
Houd er rekening mee dat niet alle lenzen geschikt zijn voor donkere ogen, de Fusion lenzen zijn wel geschikt voor lichte en donkere ogen. Bij de overige lenzen moet er rekening worden gehouden dat bij donkere ogen een kleur nog donkerder wordt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk maar eens op deze link:

http://www.colorlens.nl/kleurlenzen-op-sterkte/