ik wil een stretch van 3mm. groeit dat gat als ik ze 2jaar gehad heb ooit terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Dicht bedoel je? Een stretch van 3mm groeit normaal wel terug dicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt dicht groeit het natuurlijk niet, maar het wordt wel een pak kleiner
Nee, daar zou ik maar niet op rekenen.

Stretching is een tamelijk nieuw verschijnsel,
maar gaten in je oorlellen maken is dat niet.

Er zijn mensen die zeggen dat hun oorbelgaatjes na een paar jaar zijn dichtgegroeid, maar bij mij is dat nooit gebeurt, ook niet na jaren niet gebruiken.

Vorige week bij mijn zonen gecontroleerd, die zeggen ook dat hun gaatjes nog altijd open zijn, in ieder geval makkelijk door te prikken, na 15 jaar.

Een stretch van 3 mm is best groot, je trekt de huid open en houdt die opengetrokken.
Dat gaat niet meer tegen elkaar aan groeien.