Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is merkkleding in gran Canaria echt?

Dan heb ik het over merkkleding die de echte naam van het merk dragen zoals g-star, Ralph lauren. En niet over granda(Carrera), ray beri (ray ban) enz. Ik neem aan dat deze sowieso namaak is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

sowieso zou ik niet zeggen.ik heb voor een spotprijs een poloshirt van ralph lauren op gran canaria gekocht,en na tig keer gedragen/gewassen nog steeds top.en ik was ervan overtuigd dat het namaak was...je moet er maar vanuit gaan dat het namaak is,goed afdingen dan kan het in ieder geval geen miskoop zijn ;)
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Het kan natuurlijk best echt zijn, oude collectie moet natuurlijk ook gedumpt worden. Dus het kan best zijn dat je oud collectie koopt die hier niemand meer wil hebben. Loop je nog voor joker in je merk kleding...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ruim 15 jaar geleden kocht ik op Lanzarote op de markt 3 shirts van het merk Polo van Ralph Lauren voor 25 gulden de drie. Ik had te weinig shirts meegenomen en kocht daarom deze nep-shirts voor weinig. Ze zijn inmiddels ruim 15 jaar oud , 's zomers vaak gedragen en talloze malen gewassen. Nog steeds zijn ze prima. Of het was nep van uitstekende kwaliteit, of het was echt maar van de vrachtwagen gevallen. Ik weet het tot op de dag van vandaag niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding