Zijn de chinese kleding maten op de chinese site: taoboa.com hetzelfde als de nederlandse maten?

Ik wil een vest bestellen op een Chinese site maar daar staan ook de maten S-M-L-XL-XXL maar zijn die dan precies t zelfde of vallen ze iets kleiner of groter? ik heb de maat S moet ik dan een M bestellen of een XS of gewoon een S?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Antwoorden (2)

Die maten zijn overal anders, in de ene winkel heb je een S en in de andere een XS maar over het algemeen is het bijna het zelfde, en het maakt niet uit of je het nou in China of in Nederland koopt. het is nooit precies hetzelfde maar ik zou gewoon een S bestellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou 1 maatje groter bestellen.