hoe krijg je een dikke kont?

wat moet je eten of drinken zodat je dikkere kont krijgt? (deze vraag is niet voor mij. ik had net even een discussie met een vriendin XD)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
10.6K

Het beste antwoord

Eten en drinken heeft er inderdaad weinig mee te maken, het gaat vooral om het trainen van je kont. Bekijk de site eens die ik hieronder in mijn bron heb vermeld, daar kan je (vriendin) vast wel iets mee.

Tweekaz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Eten en veel zitten denk ik...haha heb weleens gehoord dat er bepaalde massages voor zijn ook...tenminste om meer vorm erin te krijgen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chocolade doet het altijd goed hier :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je veel gaat eten word natuurlijk niet alleen je kont dikker... Om een dikkere kont te krijgen zal je bilspieren moeten doen :)

Toegevoegd na 30 seconden:
doen=trainen*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je een JL kont??? Dat is voor blanke mensen niet weg gelegd. Waar jij persoonlijk je vet opslaat is een kwestie van erfelijke belasting enz, dat is niet bij iedereen het zelfde. Als jij flink gaat snoepen kan het net zo goed op je buik gaan zitten.