Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je een dikke kont?

wat moet je eten of drinken zodat je dikkere kont krijgt? (deze vraag is niet voor mij. ik had net even een discussie met een vriendin XD)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
10.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eten en drinken heeft er inderdaad weinig mee te maken, het gaat vooral om het trainen van je kont. Bekijk de site eens die ik hieronder in mijn bron heb vermeld, daar kan je (vriendin) vast wel iets mee.

Tweekaz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Eten en veel zitten denk ik...haha heb weleens gehoord dat er bepaalde massages voor zijn ook...tenminste om meer vorm erin te krijgen!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chocolade doet het altijd goed hier :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je veel gaat eten word natuurlijk niet alleen je kont dikker... Om een dikkere kont te krijgen zal je bilspieren moeten doen :)

Toegevoegd na 30 seconden:
doen=trainen*
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je een JL kont??? Dat is voor blanke mensen niet weg gelegd. Waar jij persoonlijk je vet opslaat is een kwestie van erfelijke belasting enz, dat is niet bij iedereen het zelfde. Als jij flink gaat snoepen kan het net zo goed op je buik gaan zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding