Waar vind ik informatie over schoen onderhoud producten?

Zoals leren zooltjes, stoffen zooltjes enzo. Ook van schoenenspray en schoenvet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Haha, ik werk in een schoenenwinkel dus ik ga ff op een manier praten hoe ik het verkoop ;).

Je hebt 2 verschillende 'schoensprays'. Een leerspray en een trendspray. Leerspray is ook echt alleen op leer te gebruiken en niet anders! Een trendspray kan op de rest van de stoffen worden gebruikt. Dit kan ook op jassen en tassen. Vandaar schoenen tussen haakjes.

Schoenvet is eigenlijk hetzelfde als schoensmeer, of nog beter, smeer is smeer. Het vet wat je op je fietsketting doet kan je ook gebruiken voor op je schoenen, maar dan vele malen minder!

Zooltjes heb je in verschillende soorten en maten. Je hebt wollen zolen (zijn dik en warm), je hebt zolen voor zweet voeten, leren zolen (zijn goed maar ook weer prijziger) en gewone polyester zolen (meest gebruikt, makkelijk en betaalbaar).

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja, de trendspray is om de levensduur van je schoenen (of jas.. tas enz.) te verlengen omdat hij beter bestendig is voor oa het weer.

Toegevoegd na 8 minuten:
Misschien heb ik niet helemaal goed de vraag gelezen van, waar kan je info inwinnen. Nu kan ik zeggen: Lees de bovenste tekst ;)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super bedankt voor de info ik ga waarschijnelijk deze vakantie werken bij de shoetime en had ik deze info nodig tnxs