Hallo! Ik zou graag schoenen bestellen op de site iOffer. Zou dit betrouwbaar zijn?

Het zijn isabel marant schoenen: http://be.ioffer.com/buy/women-s-isabel-marant-black-wedge-sneaker-casual-shoes-511713354-valentine1990-cl8t2dyg
Heeft er iemand ervaring op deze site? Of met deze schoenen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik vraag me af of de schoenen zijn besteld en toegekomen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken die site niet. Wel weet ik dat je niet zomaar geld moet overmaken, via Paypal is het het veiligst, maar zoek naar een internet keurmerk. Volgens mij heet het zoiets als Thuiswinkelen. Als ze dat keurmerk hebben zit je vaak wel goed en is het veilig. Koop bijv. nooit van een bedrijf dat in nederland verkoopt maar in Nigeria of op de Filipijnen is gevestigd. Koop sowieso nooit als je het niet vertrouwt, is mijn advies ;) succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vertalingen op de site zien er ongelofelijk knullig uit.

Antwoorden (3)

Google eens op iOffer reviews. De meeste verhalen die je leest luiden hetzelfde: onbetrouwbare verkopers, gegarandeerd neppe producten van vaak zeer lage kwaliteit. Veel mensen ontvangen hun producten niet. De paar positieve reviews die je leest, zijn in zulk gebrekkig Engels dat je je afvraagt of ze geplaatst zijn door de neppe aanbieders zelf.

Dus nee: dit is niet betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1
Ik heb daar heel vaak "gadgets" besteld voor onder de 10 euro. Ik heb er 1 keer problemen mee gehad, er ging iets mis met de verzending, daar ben ik achter aan gegaan door heel vaak te zeuren, uiteindelijk heb ik mijn product ook ontvangen.

Ik heb misschien 20x besteld en 1x is het moeilijk gegaan. Voor mij dus redelijk betrouwbaar. Maar ik zou alsnog niets bestellen boven wat boven de 10 euro is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb 2 maanden terug precies dezelfde vraag gesteld, en heb de gok toch maar niet gewaagd. Ik ga ze waarschijnlijk binnenkort wel kopen, maar niet op ioffer.com. Ze zijn niet zo goedkoop als daar, maar ik heb wel de zekerheid dat ze echt zijn en dat ze goed aankomen.