er is per ongeluk een volle wc rol tussen de was gekomen en meegewassen nu zitten er van die papiertjes op me kleding hoe krijg ik dit eruit?

hoe krijg ik al dat papier overblijfelen eruit? heb het paar keer extra gewassen maar t helpt niet wie weet dit?

11 jaar geleden
in: Mode
13.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooo wat een zou zooi heb je dan.....
Je kan wc papier niet wassen hè, na gebruik gewoon weggooien. Bezuinigen is goed maar............ ;-)
molenaar
11 jaar geleden
ja idd nee was de hele rol, die stond op het randje van de wastafel En waarschijnlijk omgekieperd of gestoten toen ik gebeld werd en toen viel ie in de wasmand vervolgens gooide ik kleding erbij en paar uur later ging ik de wastrommel vullen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bovenstaande antwoorden moeten je voldoende mogelijkheden geven om je probleem op te lossen, maar minstens net zo belangrijk is het om voordat je de wasmachine opnieuw gaat gebruiken, je eerst de filter en het filtergat heel goed schoonmaakt, want prut van wcpapier maakt echt een bende in je filter, waardoor de komende wasbeurten smerig uit de machine zouden komen.

Antwoorden (9)

Je kleding in de droger gooien,dat haalt pluisjes e.d. weg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het extra wassen heb je waarschijnlijk met een volle trommel gedaan.
het beste is handmatig zoveel mogelijk te verwijderen, en de rest te wasen in in trommel die hooguit halfvol is.
11 jaar geleden
Een grote rol tape (doorsnede ca 6 - 8 cm), daar de buitenste laag met het uiteinde er binnenstebuiten opplakken. Hand in rol doen en over je kleding gaan, dan verdwijnen/plakken de papiertjes/pluisjes aan de rol. Dit kan je herhalen totdat de rol op is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De was allereerst nu laten drogen, als je geen droger hebt. Dan zullen er al veel snippers afvallen. Uitkloppen buiten in de wind, en dan gewoon gaan 'plukken' (bij de tv en zo, telefoongesprekjes) : gewoon elke keer een 'kleer' ontsnipperen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
even laten opdrogen. Goed uitkloppen buiten zodat de grote klonten er af komen en eventueel even kort met je handen er langs om nog wat extra er af te halen. Daarna in de droger op de koude stand.
11 jaar geleden
Niet in de droger! Buiten ophangen en late drogen, daarna uitkloppen en opnieuw wassen, zonodig herhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt ook van die speciale kleding plakrollers.
Werkt een beetje zoals Freek al zei.
Zijn heel goedkoop in veel huishoudelijke winkels te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je was in kleine gedeeltes overwassen..........het progamma op vol water zetten.....dus dat de was een tijdje blijft staan in een volle trommel.........en dan verpulvert het papier wel.
Azijn bij je wasbakje vullen i.p.v waspoeder.totaal geen wasmiddel meer gebruiken....
Dat helpt echt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je toevallig nog een versleten panty liggen die je toch al weg wilde gooien? Gooi deze dan bij het getroffen wasgoed in de machine en was het op de gebruikelijke manier. De pluisjes zullen nu door de panty aangetrokken worden, die je naderhand eenvoudig met pluisjes en al weg kunt gooien. Daarna inderdaad even goed je filter reinigen.