Hoe behandel ik het best zwarte lak sneakers?

Ik heb zwarte sneakers van lak materiaal, hier zitten lichte beschadigingen op, niet met een groef, maar gewoon een lichte veeg, hoe kan ik de schoen het beste behandelen en kan ik die lichte beschadigingen ook wegwerken met iets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

met een goede zwarte schoenpoets, in smeren en even laten inwerken en dan uitpoetsen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lakleer kun je na het schoonmaken met een vochtig doekje het beste behandelen met een lakdepper. Deze geeft het lakleer weer een mooie glans. Het is verstandig lakleer regelmatig op te wrijven met een zacht doekje.