Als je rechtshandig bent, draag je je opzijvallende lok (of pony) dan ook altijd naar rechts?

Ik vind het in ieder geval het makkelijkst om met mijn kammende rechterhand de lok naar rechts te leggen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Zoals wel blijkt uit de antwoorden hoeft het niet altijd persé. Ikzelf ben ook rechtshandig en heb mijn lok op dit moment aan de linkerkant.

Lijkt mij dus niets uit te maken en aardig te varieren per persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hoeft niet altijd. Ik heb aan de linkerkant een kroon zitten precies op de scheiding van mijn pony, zoals op jouw plaatje. Eigenlijk vindt ik zelf mijn pony andersom mooier staan, maar door die kroon moet ik hem wel zo dragen of ik nu wil of niet, en dat heeft helaas niets te maken met dat het handiger is ivm mijn rechtshandigheid :-/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lijkt me niet altijd het geval, misschien heb jij onbewust een bepaalde voorkeur voor rechts?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihi ik ben rechtshandig maar heb mijn lok links.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Ik heb geen kruin in mijn pony, ben rechtshandig maar draag mijn pony naar links.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben rechtshandig, maar ik draag links.