Wie weet waar ik dit topje kan kopen?

Zie plaatje. Het is het topje aan de linkerkant (je kunt het niet heel goed zien), die op de groene broek word gedragen. Mag ook online (link?)

Toegevoegd na 2 minuten:
zie toevoeging voor grotere foto.

Toegevoegd na 1 dag:
Na aanleiding van alle reacties, betere foto van het topje (t-shirt) gezocht.
foto is hieronder te zien.
Ook heb ik het merk gevonden, LTB.

Helaas is het topje uitverkocht bij de Wehkamp.
Wie weet waar het nog wel te koop is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
daisy89
12 jaar geleden
kan het plaatje niet iets groter? Het is zo wel heel erg moeilijk om te zien
Ritsuka
12 jaar geleden
je ziet alleen de broek, en amper het topje..
Amadea
12 jaar geleden
Hoe kan jij van zo'n vaag onderstuk van "iets" (is het wel een topje, of misschien gewoon een t-shirt?) weten dat je dat wilt kopen? Of heb je wel een complete afbeelding? Wat staat er op? Dat moeten wij kunnen zien om jou verder te kunnen helpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ziet er juist een beetje uit als een wehkamp foto, kijk daar eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
foto van topje gevonden ;)
Hiermee ook het merk, dat is LTB.
MissBiggie
12 jaar geleden
Goh, moeilijk he, na die links van mij ... Graag gedaan :/
Amadea
12 jaar geleden
Het is/was alleen bij Wehkamp te koop. Goed gevonden van jou, missB! 'k Heb je een plusduim gegeven.
MissBiggie
12 jaar geleden
Dank je :)

Het beste antwoord

Je kan dit topje kopen bij Wehlamp. Deze foto komt dus uit de Wehkampcatalogus. De foto gaat in dit geval om de broek, vandaar dat het topje niet goed te zien is. Als je de Wehkampcatalogus even download, kom je het topje ook vast tegen.

Toegevoegd na 30 minuten:
Hier is de link van het topje zelf

http://www.wehkamp.nl/damesmode/t-shirts-tops/t-shirts-tops/ltb-t-shirt/C21_1A9_1A9_525087/?PRmin=0&PRmax=140&KAPRmin=0&KAPRmax=14000&F=1,2,19,3,17&PI=4&SM=0&AAPP=200