doet een tragus piercing meer pijn dan helix piercing ?

Ik heb 3 weken geleden een helix piercing laten zetten en heb daar nauwelijks last van gehad. Nu wil ook een tragus piercing laten zetten maar vraag me af of dat meer pijn doet dan een helix piercing. Het er in schieten zelf als daarna.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.8K

Antwoorden (1)

Voor ieder is de pijn toch anders. Het ligt natuurlijk ook aan je pijngrens. Daarnaast denkenik dat je piercen bedoeld? WWant schieten mag als het goed is niet meer.

Zelf heb ik hem de eerste keer laten schieten en vond dit vrij pijnlijk. Ook irriteerde het daarna. De tweede keer heb ik hem laten piercen en ik was bang dat dit veel meer pijn zou doen als schieten. Maar dit bleek niet waar. Veel minder pijnlijk. Daarnaast is deze makkelijker te ontsmetten en was er geen irritatie.

Maar zoals ik eerder zei;het verschilt. De een vindt de ene piercing pijnlijker dan de andere. Daarna is het ook hoe het lichaam er op reageert (ontsteking, uitgroeien etc). Maar met een niet te hoge en niet te lage pijngrens heb ik persoonlijk amper een moment pijn gehad, het was eerder irritant en daarna voelde het "lelletje" heet aan voor mijn gevoel.