Afpoederen, het liefst met een Mineral powder dit is ook nog eens goed voor je huid omdat er geen olie inzit, en dus niks verstopt. + een "goede" foundation gebruiken, en geen vette dikke laag erop smeren want dan zie je het poeder er over heen alleen maarzitten, GOED uitsmeren en afpoederen dus. Desnoods herhaal je een paar keer per dag. Wat ook belangrijk is om het goed te laten zitten, is er niet aan te zitten met je handen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

een goede foundation van een beter merk blijft vaak 16 uur mooi zitten zonder dat het vlekt of afgeeft.
Heb je daar geen geld voor kun je hem een paar keer per dag afpoederen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de verpakking laten zitten,
thuis blijven,
of de beste foundation gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat ook make up underbase, dat is een soort gelachtige substantie die je onder je foundation aanbrengt en die zorgt ervoor dat je foundation de hele dag goed blijft zitten. Etos, body shop en gosh make up verkopen dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het afpoederen