Waar kan ik een Gillete Sensor Excel houder kopen ( niet bestellen)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

losse houders zijn niet te koop, je zal dan een compleet apparaat met houder moeten kopen, dat kan bij de drogisterij en supermarkt, je kunt ook naar Gillette bellen of mailen dat je houder stuk is, met een beetje mazzel sturen zij er 1 gratis op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kruitvat etos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bij het Trekpleister.
En het zou kunnen zijn dat je daar ook de fusionhouder van Gillette voor kunt gebruiken indien deze niet meer verkrijgbaar is.