Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet en kan je het best je oren schoon maken?

Ik bedoel binnen in. Ik doe het met een watte staafje alleen ik heb gehoort dat dat schade kan toerichten. Hoe kan het anders?
Alvast bedankt 

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ik heb het advies wel eens gekregen om een haarspeld te gebruiken! Het bochtje dan hè niet de punt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is best goed.
Er zijn oorreinigers te koop die daar op lijken.
Dus plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zo werd mijn oude buurvrouw in één steek doof...
Die doorboorde het trommelvlies omdat je met een haarspeld geen idee hebt waar het zich bevindt in je oor.
Heel slecht idee !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ik doe het ook al jaren met een haarschuivertje. Je haalt zo makkelijk het smeer eruit. Wel voorzichtig te werk gaan uiteraard maar dat geld voor een wattenstaafje ook.
Er is spray verkrijgbaar bij de drogist dan hoef je niet meer met wattenstaafjes in je oren en zijn ze altijd schoon.

Toegevoegd na 1 minuut:
Audispray b.v. kost 11.95

Toegevoegd na 4 minuten:
ik bedoel 9.95
(Lees meer...)
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
werkt goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belachelijk nieuwe dure commerciele zooi.
Doe het al jaren op dokters advies met een haarschuifje werkt prima de hele familie doet het zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ik doe dat ook, werkt prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haarschuifje?