Waar kan ik waarzeggers kleding kopen?

Hoi!

Ik moet binnenkort een feest organiseren met een waarzeggers thema. Heeft iemand enig idee waar ik dit soort kleding kan kopen/huren?

Het liefst een webshop of anders in de buurt van zwolle e.o. en ik heb een low budget dus mocht het ergens nog voor een mooi prijsje te verkrijgen zijn hoor ik t graag :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Waarzegsters waren van oudsher zigeunerinnen,dus ga als zigeunerin. Beetje bonte kleding met hoofddoek, kom je een heel eind.
Kijk eens bij een kringloopwinkel! Lowbudgetter kan het niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
Zou ik ook doen, je kan daar alle soorten kleding vinden, een zwarte lange rok met spiegeltjes of andere gekke dingen erop, een driehoekssjaal met franje rond de schouders, zwarte veterlaarsjes... Laat je fantasie werken als je daar rond kijkt en je zal als een geweldige waarzegster op het feest belanden :-)) Oja, +1 Lookmeesje :-)

Andere antwoorden (2)

Waarzeggerskleren bestaan niet echt.
Je zult zoiets dus niet snel vinden in een shop.

Ik zou op zoek gaan naar een glazen bol, een pak tarotkaarten aanschaffen en misschien iets van een cape of glanzende sjaal omdoen.
Dan ben je toch een waarzegger!

Toegevoegd na 4 minuten:
De bol uit onderstaande link maakt je outfit vast compleet, te bestellen in de webshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een blauwe jurk, model "Tiel".
misschienkun je dit namaken met sieraden en een aantal kleden of lange zwarte jurken?