Wat zijn de volgende armbandjes waard om op koninginnendag te verkopen?

Ik ga op koninginnendag zelfgemaakte armbandjes verkopen, nu heb ik alleen geen idee hoeveel ik er voor kan vragen. Willen jullie mij ajb helpen met wat jullie ze waard vinden (voor een koninginnenmarkt). Deze armbanden heb ik in vele andere kleuren ook gemaakt, het gaat dus niet specifiek om de armband op de foto.

foto 1 : gemaakt van wol, uiteinde zelf knopen.
foto 2: gemaakt van dikkoord (dubbel koord gebruikt). Uiteinde is uitschuifbaar.
foto 3:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.3K

Het beste antwoord

Ze zijn inderdaad wel vijf Euro waard, als je je op de goede plek verkoopt, tenminste. Op Koninginnedag lopen mensen met een andere beeldvorming rond. Het duurste speelgoed -weliswaar tweedehands - kun je er soms voor een habbekrats kopen. Voor 10 cent, 20 cent, cent of een euro, kun je daar vaak al leuke dingen kopen. Dat betekent dat ze voor jouw armbandjes ook weinig verwachten te kunnen geven of te kunnen onderhandelen. Als je ze op Marktplaats zet, heb je een grotere kans dat je er meer voor krijgt dan op de vrijmarkt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Erg leuke armbandjes trouwens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord...
Ik heb besloten om ze voor 2,50 per stuk te gaan verkopen...
Heb dan mijn materiaal kosten eruit en nog wat extra's..
En als ze meer kopen krijgen ze nog beetje korting :)
Heb ze al marktplaats gezet, maar helaas zijn de verzendkosten vaak ook duur...

Andere antwoorden (2)

Dat hangt ervan af hoeveel het materiaal gekost heeft en hoeveel uur werk er in 1 armbandje heeft gezeten.
Ik zou in ieder geval ervoor zorgen dat al de onkosten eruit zijn en ik zou nog een klein beetje vragen voor de moeite.

Als ik de foto's zo bekijk, denk ik aan zo'n 2 euro per armbandje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je aan 1 bandje, 1 uur werk hebt gehad en 1 euro aan materialen hebt gebruikt, vind ik € 5,- een goede prijs. Echter is het wel zo, dat dit soort bandjes ook in fabrieken word gemaakt tegen een vele lagere prijs. Ze kunnen dan in de winkel misschien al voor 1 euro verkocht worden. Tip; zet erbij dat je ze zelf gemaakt hebt. En misschien is het een idee om tijdens de verkoop naar de wens van de klant te vragen (wat zij graag op het bandje hebben willen staan) en dit op "bestelling" te doen. Dit is de macht die jij als particulier hebt, en dan kun je gerust € 7,50 vragen. € 2,50 bezorg kosten :p